Jag är beroende av mat! Mums!

Alla inlägg under maj 2013

Av Amanda - 26 maj 2013 21:41

Hej!

Jag är skitdålig på bloggen nu! JAvet! Men har just nu läxor ända upp till huvet! :I

Så där har ni min förklaring!

Men dansuppvisningen gick superb! Helt Superb!

Idag har vi vart på marieberg och handlat det sista till skolavslutningen! :) Riktigt nöjd är jagmen det dy ker nog snart upp ett inlägg om det! :)

Av Amanda - 19 maj 2013 15:45

Heeeeeeeeeeej!

Tröja: Filippinerna
Kofta: Reebook
Shorts: Filippinerna
Skor: Scorette

Av Amanda - 18 maj 2013 16:30

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Här kommer en ny 20 dagars fast nu 10 dagars där istället för ''frågor'' bilder!


Dag 1. En bild på dig och din familj.
Dag 2. Två bilder på de du gillar mest.
Dag 3. En bild på vad du använder för smink.
Dag 4. En bild på ditt husdjur.
Dag 5. En bild på den som betyder mest för dig.
Dag 6. En bild på din skola.
Dag 7. En bild på din mamma.
Dag 8. En bild på favoritartisten/bandet.
Dag 9. Tre bilder på tre saker du fotat själv.
Dag 10. En bild på dig själv för fem minuter sedan.


Här kommer Dag 1!


Dag 1 - En bild på dig och din familj!


Min familj vill inte synas men här kommer en liten bild på lite av min familj!


Mustascho!!!!!!!!!!!!


SÅ håll utkik efter fler!!!

Av Amanda - 18 maj 2013 07:59

Av Amanda - 18 maj 2013 06:15

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Märke och Namn: L'Oreal Paris Elnett Satin Hairspray Miniatyr


Köpställe: Kicks, Coop/ICA, eleven.se


Pris: Jag köpte den för 20 kr på Coop men den kostar väl runt 50-lappen?


Om/Säljpitch: Stjärnornas val, hårstylisternas favorit. Med Elnett kan de släta till, locka och skapa volym efter behag och göra om frisyrerna hur många gånger som helst.Utan att klibba eller klistra, gör den så att frisyren håller hela dagen.


Jag tycker: Först av allt man måste håll den typ 20-30 cm från håret och sprida ut det väl för den ger skitmycket ''stadga''! Men den håller inte under hela dagen utan själva ''stadgan'' släpper efter 1-2 timmar. :(


Betyg: 1/10 För den fina ''flaskan/burken''


Köpa igen: Nej

Av Amanda - 17 maj 2013 07:45

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Märke och Namn: Mary Kay TimeWise Day Solution (Dagkräm)

Köpställe: Kicks

Pris: runt 200 kr

Om/Säljpitch:

  • SPF 25
  • Hjälper mot fina linjer och veck!
  • Hjälper att lugna ner huden och gör den fin

Jag tycker: Detta är en vit kräm som ... det ser ut som att den är jättehård i färgen men den är faktiskt väldigt mjuk och man behver inte ''jobba'' in den så mycket! DEn gör huden mjuk och känns återfuktande och svalkande! Men den ''bränner'' liksom på ögonlocken och liksom ''irreterar'' eller vad man nu säger! Men annars allmänt bra!

Betyg: 6/10 (har ändrat från /5 till /10)

Köpa igen: Ja ...

Av Amanda - 16 maj 2013 19:21

Heeeeeeeeeeeeeeeej!


Hur mår ni då? Inte för att jag tror ni svarar men man kan alltid fråga!  

Av Amanda - 16 maj 2013 09:45

Heeeeeeeeeeeeej!


Dag 20 - Innan jag dör ska jag ...


Innan jag dör ska jag ha:


¤ Överlevt Cancer (jag vill inte ha cancer bara ha överlevt det)!

¤ Hoppat fallskärm!

¤ Åka Insane på Grönan utan att gråta!

¤ Åka Eclipse på Grönan!

¤ Träffa 1D!

¤ Bli veterinär eller dansare eller Obducent/Rättsläkare!

¤ Vara med i XFActor, Talangjakten eller nåt sånt! Måste bara hitta en talang!


År 2001 den 9 November föddes jag och fick namnet Amanda Axelsson. Lever mitt liv i en liten stad som heter Arboga.

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Gästboken! Skriv nåt!

Vill du Översätta nåt?


Ovido - Quiz & Flashcards