Jag är beroende av mat! Mums!

Alla inlägg under april 2013

Av Amanda - 30 april 2013 20:29

Heeeeeeeeeeeeej!

Dag 14 - Jag saknar!

Ja saknar alla som försvunnit eller dött eller dom som är på Filippinerna!
Dom saknar jag mycket!
Jag kan knte skriva så mycket mer än det men ha en bra Valborgsmässoafton!
Vlka ska gå på Majbrasan iår då?

Av Amanda - 28 april 2013 21:46

Heeeeeeeeeeej!

Dag 13 - Min Fritid

Okej! Jag har ingen fritid alls! Typ ...
För att såhär ser mitt schema för en vecka ut!

Måndag: 08.30-14.20 Skola, 14.50-15.20 Fiol, 17.15-18.00 Dans, 18.00-20.00 Badminton!
Tisdag: LEDIG!!!!!!! Men jag och pappa simmar på kvällen!
Onsdag: 17.10-17.50 Fiol Orkester, 18.00 Badminton (men badmintonen har nyss slutat! ?)
Torsdag: 17.30-18.15 Dans! Jag och pappa simmar på kvällen!
Fredag: Ibland simmar jag och pappa här också!
Lördag: Ledig om vi inte cyklar i 45 min!
Söndag: Ledig om vi inte cyklar i 45 min! Beror på vilken dag vi har tid!

Det var nog min lilla fritid men annars brukar jag teckna, måla, rita, sminka, blogga o.s.v

Av Amanda - 28 april 2013 19:23

Heeeeeeeeej!
Jag är Nu klar med mina 10 Tomma typ!
Men jag ska börja med en ny Tio Tomma, så recensioner kommer i ett annat inlägg!

Namn: Hair Repair Hårinpackning ''Grön" (Gröna Burken)
Köpställe: Ö&B, Kicks kanske?, Dollar Store
Kostar: 30-60 kr
Vad: Hårinpackning

Namn: Nivea Creme (Blåa Burken)
Köpställe: Coop, ICA
Kostar: 15-30 kr
Vad: "Återfuktare"? Den återfuktar iaf!

Namn: Nivea Daily Essential Waterproof Makeup Remover
Köpställe: Coop, Kicks, ICA, Harmoniq
Kostar: 30-80 kr
Vad: Sminkborttagning!

Namn: Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Daily Scrub
Köpställe: Apoteket, ICA, Coop
Kostar: 30-80 kr
Vad: Ansiktsskrubb

Namn: Nivea Dry Comfort Gentle Care
Köpställe: Kicks, ICA, Coop
Kostar: runt 30-60 kr
Vad: Deo

Namn: I Love Glistening Glow
Köpställe: Kicks
Kostar: Vet ej, Fick den i julklapp
Vad: Body Butter

Namn: Isadora Sun Protection Pearly Gloss SPF 8 "32"
Köpställe: Kicks, H&M, Lindex
Kostar: 60-100 kr kanske?
Vad: Läppglans

Namn: Lip Balm "Yummy Candy"
Köpställe: H&M
Kostar: 30 kr
Vad: Läppbalsam

Namn: Body Splash "White Musk"
Köpställe: H&M
Kostar: 20 ivanligafall men köpte den på rea så det vart 10 kr
Vad: Body Splash

Det var det jag ska ha till 10 Tomma!

Just nu så tränar jag på vårt hemma gym här hemma medans vi lyssnar på One Direction! Nobody Compares, första gången jag hör den! Ganska Grym!

Av Amanda - 28 april 2013 17:29

Heeeeeeeeej!
Vet ni? Jag ska på one direction konserten om typ 8-10 dagar!
Jag vill bara klargöra för alla att Jag fangirlar INTE One Direction men jag fick One Direction biljetter när jag fyllde år!

Okej så här kommer lite info!
När: 8 Maj
Tid: 19.30 - ?
Vart: Friend Arena i Solna!
Varför: För jag fick biljetter?!?

Ja, info ...
Men jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig men det blir nog One direction tröjan med midjehöga shorts och tights och min monsterkofta!

Av Amanda - 27 april 2013 23:02

Heeeeeeeeeeej!

Dag 12 - Mina Intressen!

Mina imtressen är Sport, Musik och Djur!
Men smink, teckning, måla och konst är också mina intressen men musik och Djur är det ja älskar mest av alla mina intressen!
Men vad mer ska man skriva?

Jag skriver ... Tagga Konstig Fläta i håret och sängen och Tv!

Av Amanda - 26 april 2013 22:57

Heeeeeeeeej!

Dag 11 - Favorit bloggar!

Okej, mina favorit bloggar är mest novell bloggar och smink bloggar men här är mina favvisar!

Veckorevyn.com/hiilen
Super Smink blogg säger jag bara! Bloggare: Helen Torsgården!

Imakeyousmile.se
Skitbra sminkblogg! Bloggare: Helena Rönnblad!

Onedirectionnovell.blogg.se
Bra novellblogg!

Novellbloggen.blogg.se
Bra!

Juustanordinarygiirl.blogg.se
Skitbra! Dock om Justin bieber! :/

Det var mina favvobloggar typ, har många fler men här har vi några speciella!

Av Amanda - 26 april 2013 22:43

Av Amanda - 25 april 2013 19:23


År 2001 den 9 November föddes jag och fick namnet Amanda Axelsson. Lever mitt liv i en liten stad som heter Arboga.

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Besöksstatistik

Gästboken! Skriv nåt!

Vill du Översätta nåt?


Ovido - Quiz & Flashcards