Jag är beroende av mat! Mums!

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Amanda - 3 april 2013 21:25

Heeeeeeeeeej!
Nu ska jag göra en 10 Tomma, vilket går ut på att man väljer 10 st hår, hud, smink grejer och använder dom tills dom är slut och recenserar dom! Men man skriver lite under tiden man använder dom, vad man tycker och sånt. Men jag ska göra slut på 10 st saker så det kan ta väldigt lång tid alltså runt 1-2 månader. Men tillslut så får ni recensioner och så får ni se resultat! :)

Jag kommer köra 10 Tomma med:

- Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Cream Wash, Apoteket, ca 89 kr tror jag (ansiktstvätt)

- L'Oreal Paris Elnett Satin, Coop, runt 20 kr (hårspray, miniatyr)

- Elizabeth Arden Eight Hour Cream Spf 15, Kicks, runt 100-200 kr skulle jag gissa på (för torr hud, jag använder den till att återfukta läpparna)

- Mary Kay TimeWise Day Solution Spf 25, Kicks, runt 100-200 kr kanske (dagkräm)

- Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Oil-Free Moisturiser, Apoteket, Ca 79 kr (återfuktar huden)

- Mario Badescu Acne Facial Cleanser, Eleven.se, hittar den tyvärr inte för jag fick den som ett test (man ska tvätta området där finnen är)

- ACO Spotless Overnight Solution Spot Treatment, Apoteket, runt 80 kr (finnen blir uttorkad och försvinner)

- Elizabeth Arden Green Tea Cream Deodorant Deodorant Cream, Kicks, Apoteket, kanske 150 kr (deo)

- Estee Lauder Hydra Complete Multi-Level Eye Crème, Apoteket, 200 kr (Ögonkräm)

- ACO Spotless Treating Cover Stick, Apoteket, 60-70 kr (Täckstift som torkar ut finnen)

Bilden längst upp, alla grejer
Bilden näst längst upp, Jag innan

Av Amanda - 3 april 2013 14:20

Heeeeeeeeeej!
Idag kommer jag göra ett inlägg om "10 Tomma", nån recension och några spontan inlägg!
Bjuder på bilden!

Av Amanda - 3 april 2013 09:25

Heeeeeeeeej!

Jag ska skriva en novell! Och här kommer lite info och sånt där! :)

 

Namn: Caatniss Bonny Lavendel Youmi Giron

Ålder: 17

Smeknamn: Cat, Catty, Catta, Bon-Bon

Familj: Familj dog i bilolycka!

Varelse: Varmpyr/Vamrulv (blandning mellan vampyr och varulv)

Övrigt: Älskar att sjunga och dansa men har scenskräck!

 

Namn: Liam James Payne

Ålder: 19

Smeknamn: Paynee, Daddy Direction

Familj: Geoff Payne (pappa), Karen Payne (mamma), Nicola Payne (syster), Ruth Payne (syster)

Varelse: Kan se spöken

Övrigt: Är rädd för skedar! :)

 

Namn: Niall James Horan

Ålder: 19

Smeknamn: Nialler

Familj: Bobby Horan (pappa), Maura Gallagher (mamma), Chris (styvpappa), Greg Horan (bror)

Varelse: Mänsklig Katt (?)

Övrigt: Älskar mat

 

Namn: Louis William Tomlinson

Ålder: 21

Smeknamn: Lou, Tommo, Boobear

Familj: Troy Austin (pappa), Jay Tomlinson (mamma), Mark Tomlinson (styvpappa), Georgia Austin (halvsyster), Charlotte Tomlinson (halvsyster), Félicité Tomlinson (halvsyster), Daisy Tomlinson (halvsyster), Phoebe Tomlinson (halvsyster)

Varelse: Vampyr

Övrigt: Älskar morötter, svag för solljus

 

Namn: Zain Jawadd Malik

Ålder: 20

Smeknamn: DJ Malik, Zaynster, BBB (Bradford Bad Boi)

Familj: Yaser Malik (pappa), Patricia Malik (mamma), Doniya Malik (Syster), Waliyha Malik (syster), Safaa Malik (syster)

Varelse: Varulv

Övrigt: Han röker! :(

 

Namn: Harry Edward Styles

Ålder: 19

Smeknamn: Hazza, Haz, Barry

Familj: Des Styles (pappa), Anne Cox (mamma), Robin Twist (styvpappa), Gemma Styles (syster)

Varelse: Mänsklig Orm (? kan förvanndlas till orm alltså)

Övrigt: Har varit med i White Eskimo


År 2001 den 9 November föddes jag och fick namnet Amanda Axelsson. Lever mitt liv i en liten stad som heter Arboga.

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken! Skriv nåt!

Vill du Översätta nåt?


Ovido - Quiz & Flashcards