Jag är beroende av mat! Mums!

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Amanda - 13 april 2013 13:54

Heeeeeeeej!
Nu sitter vi på ett Café och äter lite och så, men det kommer nog en haul lite senare!
P.S Det vit svart randiga som sticker upp är mina fingrar!

Av Amanda - 13 april 2013 12:21

Heeeeeeeeej!
Nu är vi i Göteborg och vi har nyss vart på Bengans Skivor där vi köpte några filmer och skivor, jag köpte Hobbit en oväntad resa, Soul Sourfers, Treasure Island och Dolphin Tale. Och nu ska vi till en Kawaii affär för att köpa lite saker till min syrra och kanske till mig! ?
Men det kanske kommer en haul, kanske ...

Av Amanda - 13 april 2013 12:21

Heeeeeeeeej!
Nu är vi i Göteborg och vi har nyss vart på Bengans Skivor där vi köpte några filmer och skivor, jag köpte Hobbit en oväntad resa, Soul Sourfers, Treasure Island och Dolphin Tale. Och nu ska vi till en Kawaii affär för att köpa lite saker till min syrra och kanske till mig! ?
Men det kanske kommer en haul, kanske ...

Av Amanda - 13 april 2013 09:36

Heeeeeeeeej!
Här kommer Pretty Little Liars Tagen!

1. Favorit skådespelerska?
Troian Bellisario eller Shay Mitchell! (Spencer och Emily)

2. Favorit skådespelare?
Keegan Allen!

3. Sötaste Paret?
Spencer och Toby! Eller är dom ett "officiellt" par?

4. Vem tror du dödade Alison?
Jag har haft mina misstankar men jag tror det var Ian eller nån av tjejerna! Det skulle ge ett bra slut!

5. Vad tror du om att Mona är A?
Har aldrig tänkt på det så men nu när jag får frågan så OJ!

6. Favoritsäsong (1,2,3 vi är i säsong tre nu)?
3!

7. Vilka tror du är med i A-teamet?
Mona och Ian kanske?

8. Vems smink/mode är mest lik din egen?
Jag måste nog säga Emily, eftersom hon sminkar sig naturligast!

9. Favoritsnacks när du kollar på PLL?
Chips och Popcorn!

10. Kollar du med vänner eller ensam?
Med min syrra!

Så det var denna tagen! Jag skulle gärna vilja se era svar på dom här frågorna så ni gärna svara på dom i kommentarern! :)


År 2001 den 9 November föddes jag och fick namnet Amanda Axelsson. Lever mitt liv i en liten stad som heter Arboga.

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken! Skriv nåt!

Vill du Översätta nåt?


Ovido - Quiz & Flashcards