Jag är beroende av mat! Mums!

Direktlänk till inlägg 1 maj 2013

Tag! Randoma Frågor!

Av Amanda - 1 maj 2013 17:42

Heeeeeeeeej!
Här kommer en tag!

Ditt fullständiga namn: Amanda Angelina Elizabeth Axelsson

När är du född: 9/11 2001

Skola eller arbete: Skola!

Favoritkroppsdel: Handleder om det räknas!

Favoritfilm: Titanic och Hobbit en oväntad resa!

Vilken är din favoritmusik? Pop, Rock, Jazz, Street

Favoritbok: Aldrig som det andra, Gåtan Felicia Hill, Saknad serien

Hårfärg: Mörkbrun

Ögonfärg: Brun

McDonalds, Max eller Burger King: Max

Tupp, Höna eller kyckling: Kyckling

Favoritradiokanal: Lyssnar inte på radio!

Favorit godis: Choklad, Klubbor, Tuggummi

Favoritspel: Fia med knuff

Favoritsida: Facebook?

Syskon: En syrra och brorsa!

Sova eller lana: Vadå lana? Men Sova?

Bil eller moped: Bil

Mamma eller pappa: Kaa inte välja!

Är du trött: Jupp!

Vad har du på dig just nu: en Tröja med texten "HOW ARE YOU?" Och blåa pyjamas shorts!

Skostorlek: 36-37

När brukar du vakna: Mellan 07.00-07.30

Bästa minnet: Haha, kommer inte på nåt!

Det fulaste det andra könet kan ha på sig: Polotröja! Ucsh!!!!!

Humör: Glatt men trött!

Hur gör man dig glad: Berätta en rolig historia!

Hur många lampor har du på ditt rum: 3 tror jag ...

Vilka hårfärger har du haft: Först hade jag mörkt brunt nästan svart men jag ljusade upp det!

Vad är du allra bäst på: Andas, Se, Prata hahahaha

Favoritdjur: Hund

Snö eller sol: Sol!

Spelar du något instrument: Fiol och Gitarr!

Vem vet mest om dig: Min bäzza!

Vad vill du ha just nu: Mat!!!!!

Fobier: Clowner, Sprutor, Små Spindlar!

Använder du glasögon: Bara Fejk!

Hur ser din plånbok ut: det är mit mobilskal!

Favorittv-program: Ghost Whisperer!

Hur svarar du i telefonen hemma: Hallå?

Senast kramat: Mamma!

Stjärntecken: Skorpionen!

Varm favoritdricka: Varm O'Boy!

Saknar du någon: Jupp!

Hur känner du dig nu: Trött!

Är du smart: Oh Ja!!!

Snarkar du: Ibland ...

När och varför grät du senast: när jag ramlade och slog upp knät för nån vecka sen!

Favorit affär/favoritmärke: H&M, Dollar Store, Kubiss

Favoritstad: Stockholm, Göteborg, Västerås

Vilka ord missbrukar du: Asså! Det är helt klart!!!!!!'

Är du kär? Nepp!

Favoritlåt? No Escape - Seremedy

Favoritfärg? Grön!

Saker du knappt klarar dig utan? Mobil!

Vad har du för stil? Typ sportigt och avslappnat!

Har du någon insperationskälla? Natur, Konst?

Vad är viktigast i ditt liv? Mina vänner och min familj!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 9 juli 2014 10:53


 

Av Amanda - 28 juni 2014 14:36


Någon annan än jag som spelar ett klassiskt instrument?!? :) ...

Av Amanda - 26 juni 2014 15:47


Sååå, nu är jag och min pappa i Örebro och vi har precis varit på Nima AB. Vi ska nu åka till XXL för pappa har haft sin cykel på lagning där så nu hämtar vi den, sen kanske kanske kanske vi ska åka till Marieberg! ?? ...

?

Av Amanda - 25 juni 2014 17:42


?

Av Amanda - 24 juni 2014 20:21


Hejsan sisters from another mister, brorsor från andra morsor! Ni fattr vad jag menar, jag kollade igenom denna bloggade och fattade hur otroligt konstig/störd jag var för ett fåtal år sen. Jag kommer inte på nåt exempel nu men believe me, its a ...


År 2001 den 9 November föddes jag och fick namnet Amanda Axelsson. Lever mitt liv i en liten stad som heter Arboga.

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken! Skriv nåt!

Vill du Översätta nåt?


Ovido - Quiz & Flashcards