Jag är beroende av mat! Mums!

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Amanda - 15 mars 2013 21:27

Heeeeeeej!
Jag har nyss varit och "shoppat" men jag köpte mest saker till min syrra och min kompis. För dom ska ha kalas/party ja vad man nu säger. Men vi var inne på Glitter, H&M, Scorette och Media Markt i Västerås.

Först var vi inne på Scorette för at köpa kängor till min syrra men jag köpte ett par sko snören till mina skor, neon gula, 30 kr.

Sen var vi inne på Glitter och där köpte jag:
Gröna armband, 10 kr
Två par Vita armband, 10 kr, tre för två, (skulle ha köpt ett par blå men råka köpa två vita)
Ett rosa/beiget läppglans, 20 kr
Ett rosa och lila läppglans, 20 kr
En sak till min syrra! (top secret)

Sen var vi inne på Media Markt där jag köpte sju iPhone skal till min iPhone 4S! ?
Det var utförsäljning på många olika skal så dom kosta bara 9 kr! Liiiiiih!
På bilden, från vänster till höger:
Chockrosa hårt skal med gula hörn och gula prickar på sidorna.
Ljusblått hårt skal med rosa hörn och rosa prickar på sidorna.
Mörkblått silikon skal med indjupningar "vågor".
Ljusrosa silikon skal med indjupningar "vågor".
Genomskinligt hårt skal
Svart hårt skal med grönt "sjögräs" mönster.
Mörkblått hårt skal med vita sträck med märke i mitten "mini".

Sen var vi inne på H&M och där köpte jag:
Vinrött läppglans "rea" 10 kr
Depend nagellim (till min kompis) 30 kr
Läppbalsam, raspberry sugar, 20 kr
Läppbalsam, yummy Candy, 20 kr

Och sen fikade vi på Ikea fiket och då skulle jag och Maymay (min syrra) dricka varm O'Boy och då fick vi två st påsar med pulver var istället för en så vi har O'Boy pulver också! ?

Tidigare månad - Senare månad

År 2001 den 9 November föddes jag och fick namnet Amanda Axelsson. Lever mitt liv i en liten stad som heter Arboga.

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken! Skriv nåt!

Vill du Översätta nåt?


Ovido - Quiz & Flashcards