Jag är beroende av mat! Mums!

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Amanda - 25 mars 2013 17:38

Heeeeeeeeeej!
Namn: MIYO Fresh Face Fluid Foundation
Pris: 59 kr
Köpställe: eleven.se
Om "produkten/sminket": En krämig och lätt foundation som flyter ut jämnt och fint smälter samman med huden. Den ger en felfri hudton hela dagen och passar alla hudtyper. Speciellt anpassad för skandinaviska hudtoner.
Vad jag tycker: Den ger ett jämt och fint resultat men jag köpte fel färg, alldeles för mörk. Men jag fixar det med ett ljust puder. Men i själva tuben ser det ut som att den har skärt sig! ?
Betyg: 3/5
Köpa igen: Ja!

Av Amanda - 25 mars 2013 12:06

Heeeeeeej!

Dag 2 - Min familj

Min familj består av min mamma Lourdes, min pappa Robert, min lillebror Vinzent och min storasyster Mae (men vi kallar henne Maymay).
Min familj vill inte synas på internet men jag säger bara namnen.
Jag har ett marsvin med min syrra, Emil världens goaste och sötaste Emil. Han är typ 4 år. Vi har haft honom i två år.
Vi hade fler marsvin förut. Först fick vi Emil och Lisa, men Lisa dog sen skaffade vi Enzo men han dog av en förlamning i bakbenen för att han hade haft en sjukdom när vi fick honom, sen fick vi Enzo Junior, han har också dött för han fick cancer, saknar er!
Ibland tar vi hand om en hund, Lina, vi får låna henne när vi vill, och hon är jättesöt!
Det var lite om min familj.
Hej då!!! ?

Tidigare månad - Senare månad

År 2001 den 9 November föddes jag och fick namnet Amanda Axelsson. Lever mitt liv i en liten stad som heter Arboga.

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken! Skriv nåt!

Vill du Översätta nåt?


Ovido - Quiz & Flashcards