Jag är beroende av mat! Mums!

Direktlänk till inlägg 5 april 2013

Tag! Tio frågor! Hehe ...

Av Amanda - 5 april 2013 21:59

Smink tag: Pest eller kolera

1. Går du hellre ut(på party etc.) med stökigt hår och snygg makeup eller fint hår och utan smink?
Stökigt hår och smink! Eftersom man kan ha en mössa sätta upp en tofs!

2. Rakar du hellre av dina ögonbryn eller tappar dina ögonfransar?
Vilket som låter ju inte speciellt bra, men skulle nog få offra ögonbrynen eftersom man kan måla dit dom på nåt sett!

3. Skulle du hellre vara tvungen att handla allt ditt smink på H&M eller från nätet för resten av ditt liv?
Det här är svårt för jag älskar H&Ms smink men skulle nog bli tvungen att välja nätet!

4. Skulle du bära mörk lipliner med ljust läppstift i en månad eller en härlig 80tals-perm?
Mörkt och ljust kanske är fint? Inget 80-tal för mig!!!!!!!!!!

5. Om du måste välja att måla dina naglar med bara neutrala färger eller färglada färger resten av livet vilket väljer du?
Jag vill nog vara färgglad, det blir man på bra humör utav!


6. Skulle du hellre ha ?MC Hammer?-byxor eller silvriga lamé-hotpants på dig offentligt?
Måste nog tyvärr välja Mc Hammer byxorna! (Skäms)

7. Har du hellre ha en Oompa-Loompa-apelsin-fake solbränna eller en bondbränna(som man får om man solar i t-shirt och shorts)?
Jag brukar skratta gott åt folk som misslyckats med sin brun-utan-sol och får denna fina apelsinlooken, så jag väljer bondbrännan - den åker man på vilket som när man spelar fotboll!

8. Väljer du hellre en ful klippning eller en ful hårfärg?
Ful klippning, helt klart! Jag går ofta med tofs, så den skulle förhoppningsvis gå att dölja lite bättre fram tills den växer ut!

9. Varje fredag i ett år måste du antingen sminka dig pin up-inspirerat eller goth-inspirerat ? vad väljer du?
Goth! En svart "sotning" är alltid fin ...

10. Skulle du hellre bli av med alla dina skor eller all din makeup?
Jag bryr mig inte speciellt mycket om vad jag har på fötterna och lägger inte ner speciellt mycket pengar på skor, så mitt självklara val är att bli av med dem.

Hehe ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 9 juli 2014 10:53


 

Av Amanda - 28 juni 2014 14:36


Någon annan än jag som spelar ett klassiskt instrument?!? :) ...

Av Amanda - 26 juni 2014 15:47


Sååå, nu är jag och min pappa i Örebro och vi har precis varit på Nima AB. Vi ska nu åka till XXL för pappa har haft sin cykel på lagning där så nu hämtar vi den, sen kanske kanske kanske vi ska åka till Marieberg! ?? ...

?

Av Amanda - 25 juni 2014 17:42


?

Av Amanda - 24 juni 2014 20:21


Hejsan sisters from another mister, brorsor från andra morsor! Ni fattr vad jag menar, jag kollade igenom denna bloggade och fattade hur otroligt konstig/störd jag var för ett fåtal år sen. Jag kommer inte på nåt exempel nu men believe me, its a ...


År 2001 den 9 November föddes jag och fick namnet Amanda Axelsson. Lever mitt liv i en liten stad som heter Arboga.

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken! Skriv nåt!

Vill du Översätta nåt?


Ovido - Quiz & Flashcards