Jag är beroende av mat! Mums!

Direktlänk till inlägg 16 april 2013

Min dag & Lite info!

Av Amanda - 16 april 2013 19:03

Heeeeeeeeeeeeej!
Min dag började med att jag vaknade halv åtta. Argh! Hade bara tjugo minuter på mig att fixa mig! Eller typ ... (Jag börjar skolan halv nio men åker alltid till skolan tio i åtta eftersom jag vill hänga lite med kompisarna!)
Sen när jag kom till skolan så var det bara en av mina bästisar (vad kan man kalla honom? Fille? Folle?) där! Sen så hade vi engelska direkt på morgonen, och efter det hade vi rast fast då spelade jag gitarr! Och efter det hade vi klassråd (vart en pinsam tystnad eftersom det inte fanns någon som ville säga nåt! Haha!) och sen hade vi Europa! Och efter det var det en liten tio minutersrast och då skulle självklart jag och Rebban sega oss inkapprummet och snacka lite skit och nytt! Sen äntligen var det mat 11.40 Sen efter det var det mat och sen efter det var det rast och då spelade vi väggis och då hann vi inte spela klart eftersom det ringde in. Och då var det elevens val och vi spelade kort, Penseln eller i vårt fall Pennan, haha ... Och sen skulle vi cykla till badet och då kom vi dit först av alla! Första gången!!!!!!!!!!!
Och vi stannade kvar på badet från klockan tjugo över två till kl.18.00 så nu sitter jag här blöt i håret och trött efter allt simmande och badande!
Imorn kommer Kawaii haulen upp hoppas jag och idag kommer nog en tag, One Direction tagen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 9 juli 2014 10:53


 

Av Amanda - 28 juni 2014 14:36


Någon annan än jag som spelar ett klassiskt instrument?!? :) ...

Av Amanda - 26 juni 2014 15:47


Sååå, nu är jag och min pappa i Örebro och vi har precis varit på Nima AB. Vi ska nu åka till XXL för pappa har haft sin cykel på lagning där så nu hämtar vi den, sen kanske kanske kanske vi ska åka till Marieberg! ?? ...

?

Av Amanda - 25 juni 2014 17:42


?

Av Amanda - 24 juni 2014 20:21


Hejsan sisters from another mister, brorsor från andra morsor! Ni fattr vad jag menar, jag kollade igenom denna bloggade och fattade hur otroligt konstig/störd jag var för ett fåtal år sen. Jag kommer inte på nåt exempel nu men believe me, its a ...


År 2001 den 9 November föddes jag och fick namnet Amanda Axelsson. Lever mitt liv i en liten stad som heter Arboga.

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken! Skriv nåt!

Vill du Översätta nåt?


Ovido - Quiz & Flashcards